Wednesday, June 24, 2015

[instiz] BACKDANCER WHO LOOKS LIKE A GROUP MEMBER.JPG



he's too casually standing there, I thought he was their group's member ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

source: here


강동원참지왕자
he's cutely handsome
리오
ㅋㅋㅋㅋㅋhandsome
小綜  
ohㅋㅋㅋ I would believe if you said he was a member because he's handsome ㅋㅋㅋ look at his bright smile ㅋㅋㅋㅋ
hul... he's handsome ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
hul totally handsome
ohㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋeven between them, he's still handsomeㅋㅋㅋㅋㅋdoesn't lose to idolsㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋhandsomeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋhe should try being an idolㅋㅋㅋ
옹알거림
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋreally thought he was a member
is he a trainee??
          >댓그만달고공부하자
           yes!
서울 강남구 잘생긴 돼지
he must be a trainee?!!! Why is he so handsome!!!!
backdancer? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I thought he was a member from another group. He should try being an idol. ㅋㅋㅋㅋ
예빈
when I glanced I thought it was Jun Jungkook
고무신신는신데렐라
he's a Woollim traineeㅋㅋㅋhandsome

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com