Friday, September 4, 2015

[instiz] THE HOTTEST MOST EXCLUSIVE CAUGHT LOVESTAGRAM ATM

yup TOP (29) and GD (28)

they are the most legendary legend lovestagram that caused chaos and confusion among fans
I'm leaving the proofs below


















(T/N: GD tagged: mylove_spongebob)










source: here

신화는아저씨  5/29 신복절bb
ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋ they got caughtㅋ
I ship this
한빈아좋아해  아이콘 몬스타엑스
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
재환아,워더하자  변화는있어도변함은없었던3년.
they really got caught
쏟아지는 달빛에 샤워  그 황홀한 표정은 본적이 없어
ikr..
하이라이트  88년도8월18일생
....be happy
long run~
those two were being so lovey-dovey with their lyrics, is this controversy for real?
I was skeptical when I read the title but I was brought into heaven because of the good laugh, Tab-Yong be happy!!
길섶  태어나보니아빠가엑소
this is not a joke, they were really caughtㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ f*cking awesomeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ





0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com