Friday, December 25, 2015

[instiz] IDOL WHO CANNOT LEAVE HIS WATER BOTTLE WITHOUT DYING


BTS V


source: here

the titleㅋㅋㅋㅋㅋ
actually he was choking up ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋcute ㅠ
why is my vision increased?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋour Taehyung is chocking upㅋㅋㅋㅋㅋah seriously too cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
룰룰룰룰라
oh noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋhe really looks like he's dyingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋas soon as he grabbed the bottle, he's fine againㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋomgㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋhow can you think of this titleㅋㅋ
쪼쿠렛
ㅋㅋㅋㅋㅋwhat the heck is this, so cute
my husband is cute ㅎ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com