Tuesday, March 1, 2016

[instiz] WHEN PEOPLE ASK IF YOU AND YOUR BROTHER ARE DATING

during SuperstarK2, the camera focused on a pair of siblings
and the MC asked if they were a couple
look at her brother's expression ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response: +6
original post: here

1. ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ looks like our oppa ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. his expression ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋI would make the same expression ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. he's terribly disgusted ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. those are real siblings 

6. but both of them are pretty good looking

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I like his expression ㅋㅋㅋㅋ

8. ㅋㅋㅋㅋㅋ they are still pretty and handsome regardless ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com