Sunday, May 1, 2016

[instiz] IDOL WHO RECEIVED A SHINEE LIGHT STICK AT A FANSIGN EVENT




Seventeen Hoshi who likes Shinee a lotㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



post response: +73
original post: here

1. Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. He really likes itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅋ

3. I hope he becomes friends with Shineeㅋㅋㅋ

4. Our Soonyoung

5. Soonyoung-ie is too cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠhe was so excited when he got the light stickㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠour babyㅠㅠㅠㅠㅠ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋcute

7. ㅋㅋㅋㅋ he looks so brightㅋㅋㅋㅋ cute

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com