Sunday, June 19, 2016

[instiz] CHEN WEARING HANHWA'S BASEBALL CAP AND THE REACTIONS








post response: +87

original post: here

1. God-xoㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅠㅠㅠㅠAh this makes me feel goodㅠㅠㅠㅠㅠ

3. How can they sell outㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. It's kinda hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Our specialty is selling out stuff ㅋㅋ This is such a true sayingㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋOur specialty is to sell outㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. How can they sell out this garbage looking hatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Since I'm a Hanhwa fan, I like thisㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com