Wednesday, July 27, 2016

[instiz] DIFFERENCE IN PICTURE TAKEN BY A COMMONER VS A FANSITE MASTERㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



Commoner


Fansite master

post response: +16
original post: here

1. Kim Jongdaeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋ It's unexpectedly Kim Jongdaeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I wouldn't have known if not for the light sticks..

3. 
>>Minseok too ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 

4. I thought it was iKON's Bobby..!!
>> Me too...

5. If not for the Ls' light sticks, I would've never knownㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. This is also Kim Jongdae


7. F*cking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Explosion of jumping powerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. For a moment, I thought that the first gif was Cjammㅋㅋㅋㅋ ah so cuteㅋㅋㅋㅋ
>> Cjammㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
>> Seriously looks like himㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com