Monday, August 22, 2016

[instiz] HOW KINDERGARTEN KIDS CALL LEE JUNGJAE NOWADAYS


"I know who this uncle is"


"Soeul-ie knows who Jungjae uncle is?"


"He's the hamburger uncle!"


He's advertising a shrimp burger for Burger King

post response: +1
original post: here

1. At the end of every movie, there's always that commercial with him saying "have you tried the shrimp burger?" (T/N: word play with "shrimp")..ㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. "It's shrimp!!!!!!!!"

4. Shrimpㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. It's shrimp!!!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hamburger uncleㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋHamburger uncleㅋㅋㅋㅋㅋ his impact is pretty bigㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Hamburgerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cuteㅋㅋㅋㅋ




0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com