Tuesday, August 23, 2016

[instiz] A LEADER'S EXPRESSION WHEN HIS MEMBER BROKE HIS MIC





post response: +31

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋso cute

2, Huh ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋlook at that expression

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI heard those mics were expensive

4. He's probably thinking "Why are you one of us?"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. "HhhhhhhheeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhHHH???!???"

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋYou can see his soul leaving him from his eyes

7. "Hhhhehhhhh↗~~~~~~?" This expression ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jong-in is like "Hey hyung! check this out"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

9. 100% sync


10. Burst out laughing as soon as I saw the pictureㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com