Sunday, September 4, 2016

[instiz] AN IDOL'S MANAGER WHO CASUALLY CONTINUES HIS WALK WHILE HIS IDOL COLLAPSES


He even looks lively
I hope that their company gives us a feedback soon

The guy collapsing was BTS' Suga!
And he was joking around after their concert endedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


post response: +51
original post: here

1. Sejin hyungㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I like him so much

2. Ah Sejin-ssi, be mine <3

3. Seriously cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Ha, manager-nim you're too muchㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Sejin oppaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ah seriously cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Yoongi-ahㅠㅠㅠㅠㅠㅠour babyㅠㅠ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋBoth are cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSejin-ssiㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Sejin's light stepsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. ㅠㅠㅠㅠSejin-ssi, I like you ㅠㅠㅠㅠ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com