Saturday, September 10, 2016

[instiz] MOON LOVERS ANIMAL EDITION



























post response: +15

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Jisoo should be a Jindo dogㅋㅋㅋ

3. I burst out laughing from Hong Jonghyunㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㄱㄱㅋㄱㅋㅋㄱㅋㅋㅋ

4. The last one got me laughingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. The force of synchronization ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄲㅋ

6. The king one is the best ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. They all suit their dog breeds ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Ah f*ck this is too good ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. The 9th prince isn't thereㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

10. They're seriously identical ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ






0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com