Tuesday, September 13, 2016

[instiz] PD WHO ACCIDENTLY INCLUDED A NG IN HIS DRAMA


Look at the middleㅋㅋㅋㅋㅋ
what to do with the hammerㅋㅋㅋㅋㅋ

post response: +5

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. I hope that ax wasn't made of iron...

3. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It fell off

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I shouldn't laugh at this but..ㅠㅠㅠ

5. I shouldn't laugh but it's too funnyㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋcute

7. I hope he's OKㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Burst out laughing during my classㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. I hope this is not a real hammer right???

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com