Sunday, September 18, 2016

[instiz] THE REASON IDOLS MUST NEED THEIR CORDI


When the cordi are the ones doing it

When he's the one doing it 

post response:+80

original post: here

1. I laughed so hard that my booger came outㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋwhat is thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Who's the one under?
 > Its still Baekhyunㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  > Really?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I thought it was someone else

4. Ah so funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


5. Our Hyunie... is a tough man

6. He suddenly turned into a manㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. I love you ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com