Sunday, January 22, 2017

[instiz] THE REASON ACTORS NEED TO BE GOOD AT ACTING



























post response: +3
original post: here

1. The peopleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Wow...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ somehow, it's cute..

4. ㅋㅋ impressive their acting is good b

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋ but their acting is so realisticㅋㅋㅋㅋ

8. Hul that's how they filmed Aliceㅋㅋㅋ

9. If I shot that, I would laugh so hardㅋㅋㅋㅋㅋ

10. That last pictureㅋㅋㅋ it's f*cking funny every time I looks at it ㅋㅋㅋ




0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com