Saturday, January 14, 2017

[instiz] SECRET BEHIND CRUTCH SHOTS THAT EVEN MAKES THE IDOLS EMBARRASSED


ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThe killing point is Jonghyun who's so dead from laughter that he fell down

The final product was Shinee's Everybody MV



post response: +23

original post: here

1. Ah f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ What are they doingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. I laughed so hard at that part when I first saw itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ This is hilarious, it's even funner thinking about how they came together and agreed on the shotㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. I'm embarrassed too ㅌㅌㅌㅌㅌㅋㅋㅋ 

5. Jonghyun didn't fall from laughterㅋㅋㅋㅋ The camera hit his ankle and he fell from the painㅋㅋㅋㅋ

6. Ah I was expecting to see thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. Even funner to see Lee Taemin making sure that the camera went between their legsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. When I saw that, I asked myself "Must they shoot it like that?"ㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. The first time I watched the MV I went ?!?!?!?!

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com