Friday, August 4, 2017

[instiz] AHN JAEHYUN WHO SEEMS TO HAVE NEVER HAD A FIGHT IN HIS SCHOOL DAYS


post response: +2

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ What the hell ㅋㅋㅋㅋ Is he some wooden doll

2. Just looking at his stunts makes me realize that he's uncoordinated like me..

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ What to do ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱ 

4. He seriously has no coordinationㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Yesterday was way too hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

6. I really like Ahn Jaehyun, but I really wish he'd stay a model, every time I see him I get embarrassed..

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ My tears are coming outㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. So he's still acting...

9. What the hellㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I burst out laughing at that scene tooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ When his character put his hand in the ice after giving him the punch, it was even funner


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com