Sunday, February 28, 2016

[instiz] MEMBER WHO WEIRDLY NEVER HAD ONE LOSS

Vixx Hongbin

the members don't seem to know

even in their fan service video (he was the only one doing a paper)


even on reporter pictures



in performances too




even though the guy next to him keeps changing hand motion, he still wins every time




ㅋㅋㅋㅋ

source: here

빛솔
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
what the hellㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Hongbin-ahㅋㅋㅋ
슙슙  
what is he doing to Kenㅋㅋㅋㅋㅋ
ahㅋㅋㅋㅋㅋI never thought about itㅋㅋㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅋ
the last oneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋso hilariousㅋㅋㅋㅋ
ilhoon  
ㅋㅋㅋㅋhe won everythingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋhe looks so naturalㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋnoㅋㅋㅋㅋㅋI'm trying not to laughㅋㅋㅋㅋI burst out laughing, why is he doing thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋit's totally hilariousㅋ
Hongbin-ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋhe does that all the timeㅠㅠㅠㅠㅠㅠyou're going to kill the starlights with your cutenessㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
희열
wowㅋㅋㅋㅋnew inventionㅋㅋㅋhe's doing it comfortablyㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com