Saturday, February 21, 2015

[instiz] UNITS THAT SERIOUSLY ONLY FANS WOULD KNOW

ze:a ZE:A FIVE



100% V

ukiss UBEAT

ft island FT.TRIPLE

exid DASONI

afterschool RED


afterschool BLUE


rainbow PIXIE

bap BANG&ZELO

the boss POPSICLE



source: http://www.instiz.net/pt/2736531


난자비로운용왕  깔깔깔난용왕데스
DASONIㅠㅠㅠㅠㅠㅠ 모바일
wow,,I only know for Rainbow ㅋㅋㅋㅋㅋ
I know all except one! 모바일
내 이름은 지민  CircleRoomCypher
BANGZEL!!!!!!ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠnever give upㅠㅠㅠㅠㅜㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ 모바일
영배야  혹시 빅뱅 보신분?
I only know Rainbow PIXIE.. 모바일
정택운택  함께빛났던천일계속빛날우리
I know all of themㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
허난설헌  요나, 안요나.
I know everything except 2!! 모바일
B. I.  뉴에라를 드려요...
I only know DASONI.... 모바일
I only know Ze;a... 모바일


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com