Friday, May 22, 2015

[instiz] EXO WHO ARE IMPENETRABLE WALLS TO FEMALE CELEBRITIESㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ















Actually they're even impenetrable to their own members ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ









source: here

I like, good job kids
엑소케이
those iced-hard brats!!! I love you
투게더 베리베리굿
even like this, the female celebrities will like themㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋOh Sehun is jjang hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
몽룡 아빠
Oh Sehunㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅇㄴㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
good job, I like, but Oh Sehunㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
바비안녕
Kai's impenetrable wall is goodㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 
they're awkward with girls!! totally good job ♡♡♡♡♡♡♡
도도링
I'm relieved kids ㅋㅋㅋ
깡승윤
I'm supporting the impenetrable wall
LABOUM
Hyorin's expression is funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
엑수생  인서울을꿈꾸며
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋkawaii.. as expected from my boys..^^ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com