Friday, June 19, 2015

[instiz] EXO KAI + INFINITE L + A BIT OF K.WILL































T/N: his name is Sota Fukushi for research purposes ;)

source (with more photos): here

최현석
during Karmen Rider Fourze times, he had that regent hairstyle, I didn't know that he was this handsome
죄수생  재수....ㅠㅠㅠㅠ
I saw his movies... he came out with a weird Ottogi curry..
비회원111.186
he looks like Lee Minho!
최유주
a bit of K. Willㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ freaking funny
2 N E 1  남랙잭
he looks like a different person in each picture
P.E.S
the titleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋthe title is the bestㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
CHANYEOL
true trueㅋㅋㅋㅋ I get the K.WIll vibe
한번 본 너를 붙잡기 위하여 나는 찰나를 산다.
somehow he has a bit of Byun Yohan...
열아내꺼행
ha Sotaㅠㅠㅠ
케케묵은양말
his gaze looks like Wonbin..!
비회원177.145
he was cute in Toshokan Sensou
조엘이좋아
I love him a lotㅠㅠ
거늘  다이어트화이팅!
just like San E said?? the fact that he's here must be legendary

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com