Friday, July 10, 2015

[instiz] IF THE TRIPLETS GO TO SM, JYP, YG OR FNC




source: here

냔ㄴ냠ㅁ냠냠
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ah I think I might die from cutenessssssss my heart
FNC is cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
YG is seriously cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
소금소금..
ah YG is my styleㅠㅠㅠㅠseriously cuteㅠㅠㅠ
FNCㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄴㄴㅋㅋㅋㄴㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
NOKi  
cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋcryingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋyou won my sympathy
personally JYP is the cutestㅋㅋㅋㅋㅋ
틴탑 컴백합니다
YG is my taste bbang ya bbang yaㅠㅠㅠㅠㅜㅜㅜ 
you can see where they go right off the batㅋㅋㅋㅋ
got shot by YGㅋㅋㅋㅋㅋㅋkya
ah FNC is too cute...ㅠㅠ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com