Sunday, October 11, 2015

[instiz] SBS WAS PROUD OF THEIR NEW CAMERA, THEY SO HAD TO SHOW OFF









source: here

looks like the camera is drunkㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ah the more you watch the funnier it getsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
B1a4 received that treatment tooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
seriously I thought they were photoshoping with B1a4.....
..eye trauma
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋwhat the hellㅋㅋㅋㅋ
whatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
producer, that's no how you're supposed to use it..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
wow... I chocked on my appleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
wow interestingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Gyeomi is handsome

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com