Thursday, February 4, 2016

[instiz] IDOL BURSTING WITH BOYFRIEND FEELS






Got7 Junior on the set of his new filmㅋㅋㅋ

post response: +13
original post: here

huuul... my online first love...
도전에반하다  민석이다리쾌유소취
he seriously gives me the first love image...ㅠㅠ
ASTRO윤산하  나랑결혼하자
really looks like my first love.. I'm feeling nostalgic..
샤이니는 사랑입니다  언제나 사랑합니다♥
hot..
슈가에 윤기가  윤기야 영원해
Jinyoung-ah...ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ♥
I'm looking forward to his movie from today...
갓세븐방탄소년단  방탄X갓칠 친목소취
Jinyoung-ah....sniff.....our Jinyoung-ie is too pretty...ㅠㅠㅠㅠ
I GOT 7  GOT7자체가고마워
Jinyoung-ahㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠmy husbandㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
슷뜨루베리
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋcutie
낙동강 오리알  보셨나요?
hul daebak handsome.
he really looks like my first love...
I'm not his fan but my heart is fluttering.. I saved the pictures

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com