Friday, July 8, 2016

[instiz] A FAN DREW EXO'S REACTIONS MEETING A COCKROACH


post response: +13

original post: here

1. Chanyeol oneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋBaekhyun and Chanyeol ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThey would do that in real life too

3. Is it because Kai and Chanyeol aren't scared of bugs??
    > More like Chanyeol takes too much selcasㅋㅋㅋ
    > But Jongin is genuinely not scared

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah it's too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Park Chanyeol

5. Baekhyun, Chanyeol and Sehun ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋOh noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ They will definitely act like that in real life

6. Xiumin is trying to catch the bugㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ and Park Chanyeol

7. Chanyeol one is too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Kyungsoo is unexpectedly scared of bugsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Baekhyun would definitely act like that ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com