Tuesday, December 26, 2017

[instiz] KANG DANIEL WHO HAD A HARD TIME SEEING HIS FELLOW MEMBER DOING BUSINESS TODAY










post response: +33
original post: here

1. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ look at his expressionㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Bae Jinyoung: this hyung is at it again.... (I'm not looking...)

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Look at Bae Jinyoung grabbing his shoeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋ Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Their expressions are hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Daniel is dissing him with his eyesㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Ong-babyㅋㅋㅋㅋ

8. Ongniel is loveㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

9. Niel-ah, he's your hyungㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Watching his hyung doing businessㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com