Sunday, September 22, 2019

[instiz] GIRL GROUPS' REACTIONS TO THEIR MEMBERS ACTING CUTE










original post: here

1. 

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ This is so funny 

4. Everyone's expressions are so relatable ㅋㅋㅋㅋ

5. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Those are real friendsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

6. Soshi and Hwasaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Ah this is too funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Dahyun is so cuteㅜㅜㅜㅜ Wowㅠㅠㅜ 

9. Ah I burst out laughing at Jungyeon ssi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Umji's faceㅋㅋㅋㅋㅋㅋ This is a non-fan picture to saveㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com