Tuesday, February 17, 2015

[teen stories] HUL IT'S CRAZY... I ORDERED CLOTHES FROM "OLD MICKEY"

I ordered a knit with the collar on it, but the knit got sold out, so only they decided to send me only the collarㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋwhen I receivedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


huh?????



???????????

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ah...


ㅋㅋㅋㅋㅋf*cking hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋit looks kinda cheap..ㅎㅎㅋㅋㅋI was wondering why the bag was so thinㅋㅋㅋㅋpeople will think that I can't use my arms from looking at these picturesㅋㅋㅋㅋㅋㅋit's just a collar..ㅎ




ㅜㅜㅠㅜㅜㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅜㅠㅠㅠㅠㅜ
ㅠㅜㅜㅜㅠㅠㅜㅜㅠunbelievableㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅠㅠㅠㅜ





next time I'll look well before buying..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ


ah and they gave me this tooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



what a trifty guyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅜㅜㅜㅜ*cries*ㅜㅠㅠㅠㅠㅠ


post response:
[+784][-20]

ㅇㅅ |2015.02.14 20:16
you paid to have candies?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋf*cking hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
143
2

ㅋㅋㅋ |2015.02.14 20:17
you ordered candies and bargained for a collarㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋf*cking hilarious it's crazy
106
2
으앙 |2015.02.14 23:16
When I look at the yellow character, it makes me think about "goosebumps girl" (T/N: equivalent of "meme" in Korea. Netizens use cartoon characters to make their own "memes" like "you don't say"/"doge"/etc.)
81
4

ㅇㅇ |2015.02.15 00:58
That's how the inner pieces look like under knits normally, my friend knows about this so she would only order the knitㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ you should've looked it up better, it's written on it
54
0

ㅋㅌㅌㅌㅌ... |2015.02.15 09:38
but that's kinda your fault
50
0
턴백 |2015.02.15 00:04
but it's written on their website that it's a collar necktie?? it's even in their title. Even in their "more descriptions" they wrote it, you should've looked at it more in detail
ㅜㅜ it's actually pretty useful
32
0

ㅇㅇ |2015.02.15 00:01
crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI was about to put this in my shopping cart, thank you!
30
1


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com