Monday, March 2, 2015

[instiz] THEY DIDN'T EVEN WIN #1 BUT STILL BOWED WITH THE #1 GROUPS


Amber and Niel are all doing it ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
they didn't even receive the trophy but they're holding itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
mutually refusing the trophyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ






4minute congratz on your first win!!!



매운탕은 찬란하게 빛나
the kids are pretty

대화가 필요해  견디자
Niel-ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
           대화가 필요해  견디자
           ah, so 4minute are actually a 7members group ㅇㅅㅇ
오세득  오재벌
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ freaking cute

뭘로해야할지모르....
Amber and Niel are cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

(장위안)  그러구나^0^
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋif you just look at the pictures you wouldn't even know who wonㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

송만세 워더
wait so who won at the end??

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com