Monday, June 22, 2015

[instiz] KYUNGSOO'S I REMEMBER YOU CUTS





source: here


덕질은 마이웨이
hul actor Do ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
종인아, 메리미!  내 아이의 아빠가 되어줘
wow.... I was totally hooked...
캬캬오룍
wowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
oh my god Kyungsoo-ahㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
비투비스트♥  비투비컴백괜찮아요♥
woouaw...I wish Kyungsoo does another type of drama like this next time...even if it's just a special appearance wow..
타케치 헨페이타  로리콤이아닙니다페미니스트입니다
ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ my heart is flutteringㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
천체
ah Do Kyungsoo I love you
도경수한테 인생베팅  본인도 못막아
wow...I'm speechless...this is real
야 김지원  밥은 먹었어?
wow....it's no joke
마산
at 28sec I thought it was Ji Sukjin I was so shocked. Jeon Gwangryeol-shi, I'm sorryㅠㅠㅠㅠ....wow............wow D.O's part though......!!!!!!!
thㅔ훈이
his voice is sexyㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
됴철수
psychopath...Joonyoung-ah...DODO-yah...ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
EXOK 디오
Kyungsoo's too prettyㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com