Monday, June 22, 2015

[instiz] THE CLASS OF STUDENTS' BAGS NOWADAYS



source: here

지민아,  쉬어가도 괜찮아.
isn't it hot..
꿈틀  내가 들어갈겨
cutie
Begin Again  다시 시작하자
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
목포남자이동해(30)
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
@BB_taeil  안녕하세용?─ ―^
power capacity upgraded
허니버터말보루
I'm so ordering this nowㅋㅋㅋ
융성재
daebakㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
핑꾸곤듀
cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI want to buy it
박현호
oh the handle's color is pretty, the ones in our region are all dark colors...
다이아  Diamond
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋso desirable
허솔지.  EXID♥
I knew it was gonna become an issueㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋme too I bought it
너를보면심장이뛴다
is he the heir of a hunter or...
빛나는것들은많아  그안에진짜를봐봐
if you meet eyes with the tiger hahaha
미스틱 진성준  ♥진성준 내 것♥
I know where they sell those...
덕수와 철수
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋtoo cool 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com