Monday, September 7, 2015

[instiz] FOREIGNER FANS MADE FAMILY PICTURES OF BAEKHYUN, V AND DAEHYUN.JPG




source:here

상어♪상어♪상어상어♪
Tae Tae baby?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅋㅋ
no but they really look alikeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Tae Taeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
why is Baekhyun's photo like thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ lovelyㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
what the hellㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋit's cuteㅋㅋㅋㅋㅋ
I really wish they made a team with those 3 togetherㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
사탕수슈
hul ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ V really looks like he's born from Baekhyun and Daehyun ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ




0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com