Thursday, December 3, 2015

[instiz] EXO'S NEW TEASER PLAGIARISM CONTROVERSY?




sorry everyone

source: here

ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
I got so shocked ㅠ 
daebak ㅋㅋㅋ they're totally the same
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋkinda looks similar
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋreporter nimㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
도도링
Park Daegi reporterㅋㅋㅋ
ah I got surprisedㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋI got scaredㅠㅠㅠ
I went "why is this happening today in the middle of the day" ㅠㅠㅠㅠ
I'm cryingㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
oh no ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋPark Daegi reporter long time no seeㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com