Tuesday, February 2, 2016

[instiz] PARK BOGUM WHO TURNED INTO A SWEET POTATO




스포츠투데이








Na PD was like : huh? it's not Kim Heungkuk?

post response: +4
original post: here

기선을제압해
Kim Heungkukㅋㅋㅋㄴㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
김민규 부인  인피니트 방탄 소년단 세븐틴
omgㅋㅋㅋthat last sentence ㅋㅋㅋ burst out laughing ㅋ
ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
그리핀도르hr
Na PD-nim, let's have a talk
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ looks like he had a lot of fun there ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cute ㅠㅠㅠ
Bogumie got burned
주결경  가떼붕
Kim Heungkukㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Park Bogoguma (sweet potato) is cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
he seriously got tanned,,,
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋNa PDㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
종현이  샤이니
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋlooks like he suffered a lot..
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ still handsome

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com