Thursday, February 11, 2016

[instiz] THE EXPRESSION OF AN IDOL WHO SCORED 0 POINT AT ARCHERY DURING IAC














T/N: you can watch it here XD


his face is 10 points,
you would've thought that he scored 10 points with that expression

post response: +87
original post: here

@박경리  
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
장진  장진 감독
the expression of a winnerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
I watched it and it was really funnyㅋㅋㅋ
his expressions are worth the gold medalㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋ
Jacksonㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋhe kinda look like Legolas ㅋㅋㅋㅋ handsome
Shades Of Cool  무림학교를 잡아야 산다
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋah but he's handsome
버카프리오  귀여운...버노니!
ah Son-ie is too funnyㅋㅋㅋㅋㅋhandsomeㅋㅋㅋ
it's ok ^♡^
he's too handsome. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 
신화는아저씨  5/29 신복절bb
(I did it!)(proud) that kind of expressionㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com