Sunday, June 19, 2016

[instiz] INTERNATIONAL FAN TATTOOING AN IDOL'S NAME



His tattoo reads "Taeyang oppa"



ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response: +4

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. "My oppa"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋhe's cuteㅋㅋㅋ

3. "Oppa"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ imagine our oppa finding outㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ he'll be shocked

4. ㅋㅋHe's crazyㅋㅋㅋㅋ

5. He's so cuteㅋㅋㅋ

6. Wowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋhe's jjang

7. Oh it's even written in Korean

8. Someone tell that guy that it's "Hyung" for himㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com