Thursday, July 21, 2016

[instiz] THE CAMERA FOCUSED ON HIM BECAUSE HE THOUGHT IT WAS HIS SOLO DANCE


post response: +98
original post: here

1. Ah Do Kyungsoo is so lovelyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋCuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI seriously thought that he was gonna have a solo danceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Ah seriously, my penguinㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠmy babyㅠㅠㅠㅠㅠ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSeriously cute

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com