Wednesday, July 20, 2016

[instiz] REALITY OF AN IDOL'S PICTURE FULL OF REFRESHMENT


He looks so refreshing and cool but....




I respect Song Mino for maintaining his cool expression

post response: +83
original post: here

1. Who's that guy spraying him??ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jinwoo?
>> Yup!

2. Wow so coolㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Reminds me of a beer commercial

3. Cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Oh myㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Seriously Winnerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ f*cking hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ spitting on each other

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I couldn't even think of thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Jinwoo? I thought it was Exo Suho for a moment because of his blonde hair

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com