Wednesday, September 28, 2016

[instiz] INTERNATIONAL FANS' EDITS WHO WOULD SHOCK IDOLS




Ban Ki Moon



Obama

I'm seriously speechless at their edits

post response: +2

original post: here

1. What are thoseㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. No but what the hell are thoseㅋㅋㅋㅋㅋ  I've seen Baekhyun and Obama before butㅋㅋㅋㅋㅋ  Kyungsoo and Ban Ki Moon huh ㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. Obama can still be taken as a joke... but Ban Ki Moon.. He's literally a grandpa...

4. BaekBamaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. Hulㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Daebak

6. I feel weird about those...

7. I'm so speechlessㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. It makes me think of that Yang CEO x Jiyong edit...

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  There was even one about Harry Potter's Ron x apple (yes the apple that you eat)ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

10. "Peaceful love" why is it so hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com