Sunday, January 15, 2017

[instiz] HOW TO TELL IF AN ANIME CHARACTER IS TOP OR BOTTOM (FT. ONE PIECE)

I realized it when I was surfing on the web
this is just for fun

I was watching Sekai-ichi Hatsukoi and I found a rule (?)


Top


Bottom


Top


Bottom

Straight up, if their chins are pointy, they are bottoms
if their chins are rectangular, they are tops


Like this!!!

Now let's try it with One Piece



























Huh?


The ultimate bottom (T/N: it was a bit hard to translate but it basically meant, always at the bottom)

post response: +4
original post: here

1. ㅎㅎ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. I thought it was about their eye size ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I'm done ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ what the hell

6. Ultimate bottom ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ the last picture ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. I agree, Sekai-ichi Hatsukoi was fun....

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Franky ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ




0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com