Monday, March 20, 2017

[instiz] FUNNY GIF THAT NON-FANS SAVED

T/N: gifs might take time to load























post response: +6
original post: here

1. The neck pillowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. The last gif seriouslyㅋㅋㅋㅋLee Seokminㅋㅋㅋ

3.  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋ ah Lee Seokminㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Cutiesㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Who's that guy with the sunglasses? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> Nam Woohyunㅋㅋ

7. Jungkook-ahㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Lee Seokminㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah he's too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. I knew that Jjong would be hereㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Yong Junhyungㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com