Monday, February 19, 2018

[instiz] CELEBRITY'S PICTURE WHO REMINDS YOU OF YOUR LITTLE COUSIN

T/N: "Little cousin" as in someone who seems familiar to you/looks homely






























I don't have a little cousin but seeing pictures of him is like someone was modifying my memories... (he's Wanna One's Park Woojin)

More pics at source

post response: +17
original post: here

1. Woojin-ah.... Why are you here?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cute

3. Park Woojinㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jjang cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Ah Park Woojinㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ cute

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Ahh seriously, I think that I've seen way too many past pictures of Park Woojinㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Cute...ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

8. Little cousinㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Woojin-ieㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ so cute

10. No butㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ he looks exactly like the guy I found annoying back in high school, every time I see him, I think  that I'm going crazyㅠㅠㅠㅠㅠ



0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com