Wednesday, April 25, 2018

[enter-talk] HE'S JENO/PENTAGON'S EDAWN/BECAUSE OF "TRY"

FHZoH
"Who's that?"

nFygJ
- Me too I'm curious
- He's called Jeno (t/n: "Jae noye yo" can be read as "he's a slave (Noye)")
- How did they come up with the name for that slave guy?

pGKqI


SiDmt
-Who's that he's f*cking handsome
- He's Pentagon Edawn (t/n: Ideon can be read as "it was", basically "he used to be called "Pentagon")
- So what's his name now?
- It's the same
- ???????? Ah damn no way his name is "it was"?

VOzQb

QyPeR
"I feel like Park Won's new song will do well"

twaYy
- Is it because of "Try"? (t/n: can be read as "Is it because he works hard?" (noryeok=effort/work hard))
 > No but because he's hardworking, he'll do well
 > No it's the song title TT TT

original post: here

1. That slave guyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It sounds so natural ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ah f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Slave f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Because he works hardㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Ah f*ck because he works hardㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. They're all funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. F*ck I burst out laughing at those 3ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Hard working ㅁㅊㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. They named him the slave guy ㅅㅂㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com