Tuesday, September 18, 2018

[enter-talk] HA SUNGWOON BEING A SAVAGE TO HIS FANSㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ






"Did you eat?"

He's prepping upㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



"You must've eaten since you guys always eat a lot"

F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
He knows his fans so well ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



"It's a joke"

This one hurt a bit since it was so brutal ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ





post response:
[+353][-43]
original post: here

ㅇㅇ |2018.09.18 10:55 신고하기
Ah so funny ㅋㅋㅋㅋ "Because you always eat a lot" ㅋㅋㅋ It's a joke but why does it hurt?
69
6

ㅇㅇ |2018.09.18 11:34 신고하기
Since you guys always eat a lot.... He looks so sweet so I thought I heard wrongㅋㅋHe's like a real life friendㅋㅋ Sungwoonie is well aware of how much we eatㅎㅎ
59
5

ㅇㅇ |2018.09.18 13:44 신고하기
You need to watch his video ㅋㅋㅋ  He was already laughing when he said it ㅋㅋㅋㅋ
55
6

ㅇㅇ |2018.09.18 19:33 신고하기
He said he'll contact us in a bit and he really appeared in the fancafe ㅠ He's really good at keeping promises ❤
29
1
"I'll contact you in a bit"
ㅇㅇ |2018.09.18 14:42 신고하기
Even as another group's fan I found it funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋbecause I'm also always eating...^_ㅠ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
25
0


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com