Monday, September 24, 2018

[instiz] Q. WHAT IS THE HEIGHT DIFFERENCE BETWEEN DOHEE AND CHA EUNWOO?

Kwak Dongyeon: It's not that big of a difference~
Cha Eunwoo: It's similar~


"It's around this much?"


"It's not that big!"


"Around this much...??"


ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ




Is he a compass?


How wide is he opening his legs?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


When Cha Eunwoo stands straight, we don't see him anymore




post response: +1
original post: here

1. The compassㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Ah Dohee is so cute and Cha Eunwoo is such a cool man

4. The difference in their bodies.... ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. Ah cute... Cha Eunwoo is so cool...

6. Seriously crazy... woosh... I love this

7. Daebak...

8. That compassㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Wowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ it's so funny. Im Suhyang's smile is so pretty ㅠ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com