Thursday, September 13, 2018

[instiz] WOMANIFICATION OF MALE ACTORS


 





post response: +1
original post: here


1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Benie is so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. The last one ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ what the f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Benie ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. That first one kinda looks like the Olsen twinsㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. Benie’s one is just him with makeup on ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. No but ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Benieㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Cucumber oppa ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ (T/N: for some reason, that’s the nickname he has in Korea (오이/cucumber in Korean) because his last name sounds like cucumber. Either that  or “Benie”. )

8. Noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cucumber ahjussiㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. What’s up with Benie?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hiddle unnie is so pretty ㅜ

10. Cucumber… Cucumber…

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com