Wednesday, January 23, 2019

[instiz] HIS EYELINER IS TOO SEVERELY DRAWN



"Am I... charming?"

original post: here

1. "Am I... charming?"

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. But at that time I liked Jimin so muchㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ he's cuteㅋㅋㅋ큐ㅜㅜㅜ

4. I remember Bagntan during their debut with their sleeveless tops, eyeliner, caps and masks...

5. I liked eyeliner-Jimin so much...

6. Am I... charming?
> No

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Eyeliner... he was still cute

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ am I... charming...?

9. Must be hard to remove that makeup

10. OP is being too hard on Jimin...
> *OP* did I do something wrong?
>> ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
>> You're too muchㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com