Tuesday, January 29, 2019

[theqoo] THE REASON WHY PEOPLE BURST OUT LAUGHING AT SHINEE'S KEY IN THE KATALK ROOMㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


si = hour/time
ssi = honorifics when you call someone, but you can abbreviate in slang for "si"

"Kibum-hour"
"It's Bum-hour"
"Kibum-hour"
"Kibum-hour"
Key: Yeah I'm here
"Kibum-hour"

Yes I'm here

Are you guys calling me Kibum-si instead of Kibum-ssi

Ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

*It's all my fault*

Usually fans will spam their faves with XX-hour when it's on the birthday of their biases and for Key, it's 9:23 because his birthday is September 23rd
He thought that they were calling him and realized that they weren't ㅋㅋㅋㅋㅋ


original post :here


1. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Too cute

2. ㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Freaking hilarious

3. What the? He's so cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

4. "Yes I'm here"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. He thought they were calling him ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

6. Ah crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  He's the only one clueless

7. Ah cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  I've seen Taemin came in the katalk room twice because of that and now Kibum 

8. F*cking cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. So funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com