Friday, March 1, 2019

[theqoo] THAI SINGING TO IZONE LA VIE EN ROSE





ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
It has that express way station music vibe ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ (example)

original post: here


1. F*ck this is crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The chorus is too funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. I thought I was listening to the express way station musicㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Wow even the pronunciation is the same...

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ This is a trot songㅋㅋㅋㅋ  I'm all excited now ㅋㅋㅋㅋ 

4. Ah this is too f*cking funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Do Thailand have trot songs too? It totally sounds like our country's music

6. F*ck as soon as I played play it was too funny ㅋㅋㅋㅋ

7. The pronunciation is f*cking greatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Freaking solid rendition

8. It was so funny until I got to the rap, it was so goodㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. The pronunciation was all good, but what's better is that she has such a pretty voiceㅋㅋㅋ If she did it seriously I'd cast her for her voiceㅋㅋㅋ

10. Is she really Thai?ㅋㅋㅋㅋ She sang so well ㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com