Thursday, April 11, 2019

[instiz] FEMALE BJ'S REACTION WHEN SHE RECEIVED BALLOONS.GIF

T/n: balloons = can be exchanged for money



original post: here

1. It's Yangpangㅋㅋㅋㅋ

2. Ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Yangpangㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. That's Yangpangㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Getting caught in that part of the chair is so painfulㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> How do you know....?( ͡° ͜ʖ ͡°)
>> I tried... that too... ^^

7. It was even funnier when she was trying to get her outㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ she just couldn't come out ㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Daebakㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com