Tuesday, July 16, 2019

[theqoo] THE UNEXPECTED BODY PART OF MEN THAT WOMENS ARE LOSING THEIR MINDS OVER












The face

original post: here


1. F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Face is first

3. Being handsome is the best, every day is exciting ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. I love posts like these ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Even if I fight with him, my anger will cool down if he's handsome ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. F*ck, agree ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋF*cking burst out laughing ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. What's unexpected? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Revealing this in front of everyone ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. F*cking hilarious

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com